tisdag, december 20, 2011

Vad är det för fel?



Vi är lite frustrerade. Vi vet inte vad som är fel. Vi vet inte vad vi ska göra, hur vi kan hjälpa vår flicka!

Vi har trott att hon har ont i öronen, eller att hon har börjat bli sjuk, eller igår att det berodde på febern. Men nej, idag är febern borta men samma ledsna tjej!

Wilda är inte sig själv. Hon börjar gråta när det börjar närma sig läggdags. Idag grät hon i vild panik i 90 min innan hon somnade. Vi försökte trösta, vi pratade lugnande, sjöng, avbröt allt för att leka, titta på katterna, erbjöd vatten och välling, torr blöja, av med kläderna men nej ingen respons.

Till slut lade jag henne i mitt knä med huvudet på armen uppåt bröstet och då till slut somnade hon. Hon snyftade en bra stund efteråt men hon sov!

Hon vill ha närhet så inatt sover maken på soffan så w kan få ligga nära mig.

Jag blir så ledsen nu när det är såhär eftersom vi inte får några svar. Det vi kan göra är att fortsätta leta orsaker och ge henne den närhet hon vill ha!

1 kommentar:

  1. Varför går ni inte till läkaren med henne?? Hoppas hon mår bra snart!

    SvaraRadera