söndag, december 04, 2011

Andra advent!


Idag byter vi vecka... Börjar närma sig! Sjunde månaden är ett faktum och jag trivs! Jag älskar att vara gravid! Det jag inte älskar är de där förbannade ränderna... Foglossning, sd och annat kan jag stå ut med men att vara förstörd för all framtid gör att jag fortfarande mår piss över hur det ser ut! Hur jag ser ut!

Ja efter den här graviditeten kommer det dröja ett par år. Vi har en vision om vad vi ska hinna med innan en ev 3a får komma till. Tror inte att det är nån risk att vi skulle få till en "ouupps-bebis" heller så det är jag inte orolig för iom att vi inte är så jättefertila. Inte alltför många veckor kvar- jag måste passa på att njuta! Hur jag nu ska lyckas med det?


och ja, det är såhär jag är konstant... Sovläge! Skulle lätt kunna sova 16 tim per dygn om jag fick men istället går jag med sandpapper till ögon! ;)

Idag har jag dessutom varit på ett sjuhelvetes humör så har hållit mig mestadels inne i sovrummet... och slumrat lite. Nu är jag inte på lika "pissigt" humör så nu har jag både lekt med W och nu är det reprisen av Så mycket bättre på tv. W sitter i sin stol i köket och håller sin Pappa sällskap. Hon är övertrött och jättepappig!

Tycker inte om den här bitchen inom mig! :( Jag mår dåligt och det går ut över min älskade familj! som tur är så vet Daniel att man håller sig på avstånd till jag söker kontakt...

och för det sista, var i helskotta är snön? Snön, vintern och julkänslan? HALLÅ! Det är ju faktiskt 4 december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar