tisdag, december 06, 2011

Tankar och funderingar!

Ja eftermiddagen gick till att fundera... Och vad har jag då funderat över? Jo, läcker jag vatten? Eller är det nåt annat otrevligt som rinner. Någon ofräsch kroppsvätska kanske?

Nu under kvällen har det avtagit och nej det luktar inte urin så jag har inte kissat på mig! ;) Kan ju hoppas att det var som med W i ungefär den här veckan, väääldigt vattniga flytningar (ursäkta infon)...

Tänker såhär, skulle det vara vatten så lär det ju rinna imorgon med och då ringer jag in. Och skulle det vara vatten så slutar det ju inte rinna säger ju de som vet. Och det är ju inga mängder som tur är utan är bara inne på mitt andra trosskydd för dagen.

När vattnet gick med W fick jag ju byta binda lite oftare! Tror jag hann med 3 st under de 5 tim innan allt vad underkläder rök! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar