torsdag, december 15, 2011

Bm-besök v 29+4

Magen v. 29+0




Idag var jag till bm igen. Och jag känner mig nedstämd nu efteråt. Fick "tillbaka" den bm jag hade på inskrivningen, hon jag inte vill ha... "*** skrev över dig till mig". Men jag vill ju inte ha henne! Jag känner mig inte väl mottagen, eller hur man ska säga..

Iaf så var det mesta bra, och tur är väl det...

SF-mått: 27 cm (först mätte hon till 30 cm)
Hjärtljud: 140-145 slag/min
Blodtryck: 125/80 så där är jag på godkänd nivå igen
HB: 96

Berättade att bm jag var till förra gången hade sagt att jag skulle få ta ett ferritinvärde. Det tyckte den här bm lät bra MEN... hon måste prata med sin läkare först!

Får se om hon ringer nästa vecka när hon träffat den där läkaren eller om nästa träff blir 9/1 som hon planerat in. Jag hade ju hoppats på att komma veckan innan så Daniel kunde följa med, men nej det var ju FEL vecka! Jag måste ju vara i 33+ nästa besök- jag är ju omföderska för bövelen!

Gick därifrån väldigt besviken- jag ville ju ha den andra bm!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin mage! Och den är inte alls stor!

    SvaraRadera
  2. Superfin mage! Och kom ihåg att du kan byta bm, kanske hellre prova nån ny än att ha den här som du har svårt för? Kram karin84

    SvaraRadera