måndag, december 12, 2011

Ny vecka

Idag är det visst måndag igen! Ny vecka, lucia imorgon, men jag efterlyser fortfarande vintern.. VAR ÄR VINTERN? Jag vill fortfarande ha snö!

Iaf, ny vecka idag och det inleddes med arbete för mig och Lillfia! Det blev en lugn arbetsdag och det säger man ju inte nej till! :)

Så vad har den här veckan att erbjuda? Jo jag måste ta tag i träningen igen men jag har ju så ont i fogarna och så mycket sd så har haft vilovecka nu och som grädde på moset har jag även tappat träningsmotivationen.

Imorgon är det avslutning på öppna förskolan så dit ska vi gå hade vi tänkt. Wilda ska ha sin "tomteklänning", är ju faktiskt lucia!

Sen på onsdag får vi besök av fina "familjelivare".. Ska bli roligt att få träffa dem.

På torsdag är det dags för bm-besök och jag hoppas att mitt blodtryck har sjunkit fram till dess.. Till helgen ska vi nog julpynta lite, men det talar jag inte högt om.. Maken kan ju protestera. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar