lördag, december 24, 2011

Bm-besök v 30+5

Igår kontaktade jag nya Bålstadoktorn för att byta mvc. Ingenting händer ju på medpro, skulle ha fått ett samtal i onsdags om vad läkaren sagt men inte hört ett ljud!

Sen ville jag ha samma bm som med W eftersom de på medpro byter utan att fråga om det är ok.

Iaf... Igår ringde jag ner till Bålstadoktorn och bm tyckte att jag skulle komma på en kontroll idag. Det första som hände var att jag fick ta ett ferritinprov! Och jag har velat ta ett sen augusti IOM att jag ligger lågt.

Bt: 120/60
Sf-mått: 28.5 cm
Hjärtslag: 146/min

Vi fick även tider så att maken kan följa med varje gång.

Det känns kanon. Bm ska ringa mig nästa vecka om mitt ferritinvärde för att göra en plan om hur vi ska åtgärda problemet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar