söndag, november 29, 2009

Jul i vårt hus!

Så har julen kommit på besök här i mitt underbara Bålsta... Idag har de sista julgardinerna kommit upp och ljusstakarna... Imorgon blir det till att köpa två ljusstakar till vardagsrummet, hittade inte julstjärnan så blir att köpa nytt.. Börjar bli riktigt mysigt i våra fönster... Mycket ljus ska det vara!

Var på ikea idag.... och mediamarkt.. och elgiganten.. Daniels sista present är inköpt och strömkabeln tillbakalämnad.. Min dator är fortfarande off! Funkar inte!!! och hittar ingen kabel som funkar... suck... Tur att jag kan låna Daniels... dator alltså... haha...

Sen ikea då... Vi skulle dit och handla för 50 kr... Slutade på 500.. Bara 10 * mer än planerat.. Som alltid! =) Sen har vi hittat ett sovrum vi vill ha, alltså i möbler.. På mio.. Skitschyssta grejer.. Nu ska vi bara spara våra "miljoner".. .haha...

Nej nu blir det söndagsmys i soffan! Hänga lite tvätt ska jag hinna med också...

Måste ju bara säga att nu sitter mina jeans skitbra! Är rätt bra med en duktig pappa ibland, som kan sy om kläderna så de sitter bra! Hihi..

Nej nu mys! Imorgon upp tidigt för att plugga matte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar