torsdag, november 26, 2009

Bara för att jag kan...

Har idag fått höra massa elaka ord, sådana ord man inte ska höra.. Sådana ord som är menade att såra, att göra en ledsen...

Jag har så mycket jag skulle vilja säga, men Maria, den mest självdestruktiva och egoistiska som gått i ett par skor, väljer att inte säga det för att INTE såra...

Det gör ont i mitt hjärta, tårarna rinner och hur i helvete kan du säga att det är mitt fel?

En positiv sak.. Nu behöver jag inte tänka efter innan jag säger något, jag behöver inte krypa på några knän för "tänk om".... Jag är en sk. vän mindre, men de jag har är värd så mycket mera.. Det kommer att kännas skönt!


Daniel Gustavsson, min fästman och prins som är mitt allt!
Lisa Eriksson, my sweatheart som alltid orkar med mig!
Lotta Söderberg, min brudtärna som jag verkligen älskar
Therese Nordenberg, min "stora lillasyster"
Anna Ganters, sån underbar människa så det finns inte
Vera Dahl, en vän som alltid finns där!
Charlotte Judkins, min underbara tjej som alltid visar att hon bryr sig
Sandra Hedblom, snällare och mysigare människa får man leta efter
Chrille Hillblom, min homie som finns där i bakgrunden...
Veve Rydstedt, min stöttepelare i skolan.. Helt underbar!
Kicki Johansson, jag älskar henne! Alltid positiv och stöttande.
Trulsa Bengtsén, häftigare människa får man leta efter, alltid ett gott, alltid ett glädjande ord att dela med! Jag hoppas jag får tillåtelse att finnas hos dig i denna svåra tid


Sen alla de andra som står mig nära! Alla andra som finns i min omkrets,, Jag älskar er!

5 kommentarer:

  1. Awwwh min lilla skruttis vad glad jag blir. Det där behövde jag just nu! Tack!
    Jag är ledsen om jag varit lite off, men du hängde med? Kan du inte ringa mig nån kväll efter 19 när du har tid? Känner att jag behöver veta hur läget är hos dig och prata av mig lite!

    Puss min älskade vän!

    SvaraRadera
  2. Fint skrivet :) Hoppas dock allting kommer vända för dig snart!! Du är värd att få må bättre. Kram

    SvaraRadera
  3. Kram gumman!!! Du vet att jag finns här.

    SvaraRadera
  4. Homie...hehehehe//Chrill

    SvaraRadera