lördag, november 07, 2009

Da Vinci-koden

Har ikväll tittat på Da Vinci-koden... Den var ju jättebra! Början var visserligen lite seg, innan jag hajade vad de var ute efter.. Sen satt jag som naglad i soffan, rent bokstavligen då daniel låg med benen över mig och Himler som klister bredvid mig. :D

Tyckte den var skitbra rent ut sagt... Har haft mina fördomar om filmen innan så hållt mig undan den, men idag tyckte jag det var dags och Daniel gick äntligen med på det. Har frågat en gång tidigare men då sa han NEJ! och så slutade det med att vi satt i olika rum.. haha...

Kommer rikta den här bloggen nu framöver... Så nu kommer det mest handla om min träning, mina vardagliga problem och skola... Det jag valt bort är "mitt familjeliv"... Det kommer att skrivas på ett annat ställe, eller inte alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar