onsdag, november 18, 2009

Jag känner...

Jag känner mig frustrerad.... Jag känner aggression.. Jag känner förtvivlan.. Jag känner mig höstdeprimerad...

Snart vänder det.. Jag hoppas på det.. Men det är bara så mycket just nu! Skolan är för j**lig rent ut sagt, allt går åt pipan som jag försöker mig på.. Ekonomin är i botten.. Träningen går åt skogen och vågen pekar uppåt... Inte så konstigt kanske med min kost just nu och det är helt och hållet självförvållat...

Jag tror att jag vill ha lite lugn.. Lite lugn och något roligt att göra.. Vad det skulle vara vet jag inte, men hoppas på att få göra något roligt snart! Som gör mig glad.. Som gör vår relation glad igen... och nej det är inte dåligt mellan oss, men vi har helt klart fått oss en törn...

I år är första hösten på länge som jag mår såhär dåligt i mig själv! Men det vänder snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar