onsdag, november 25, 2009

ny som kvinna

nu känner jag mig som kvinna igen! Jag känner mig något vackrare.. och allt ligger i naglarna.. Mina händer känns feminina, ser feminina ut och jag älskar det!

Idag är första dagen på en månad som jag ser fram emot morgondagen... Orsaken är jobb! Jag älskar mitt jobb... Jag älskar tjejen jag är asse åt! Älskar verkligen! Saknar henne oerhört nu när jag jobbar så lite.. Känns så surt.. men imorgon ska jag äntligen få träffa henne!

På fredag är det en månad sen... En månad som jag sjunkit djupare och djupare in i höstdepression... Tidigare har jag orkat kämpat emot, men inte den här gången... Så onödigt, så ledsamt, så knäckande, så värdelöst. Jag orkade inte stå emot... Skolan har fallerat, och ännu orkar inte jag kämpa mig uppåt... Nu håller jag mig på jämn bedövande nivå.. Inne i min bubbla, inne i min värld... men det vänder... när jag känner mig tillräckligt stark...

Shira min älskling, har sår på näsan! Vår slagsmålstjej! så söt och vacker, det är ju bara för att hon är min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar