onsdag, november 04, 2009

Spinning

Så har jag äntligen dragit mig till mitt älskade Sats igen... Spinning stod på tapeten idag! Spinning med Eva-Stina... Hon är bra... När jag började köra spinning tyckte jag att hon var lite lam, men inte nu längre. NEJ NEJ NEJ! Hon är klockren... Men den bäste är Carro... Dock hittar jag inga blåa pass med henne.. =(

20 min in på passet var jag nästan slut! Men bet ihop... Tänkte på min rygg istället.. Såååå ont!! Har fortfarande skitont i ryggen, bättre blir det inte av den här råkalla kylan trots plusgrader... Så fort jag spänner mig så gör det ont i ryggen... spelar ingen roll om jag spänner magen eller benen, så fort jag spänner något så gör det ont i ryggen.. Eller ryggen förresten, skuldrorna om det ska vara rätt, skulderhöjd men vid ryggraden.. Inte kul!

Åter till spinningen... Det var kul, jag tog verkligen i för kung och fosterland... Härligt svettig efteråt... Var alldeles skakis i benen efteråt.. Då känner man att man gjort ett BRA TRÄNINGSPASS! Mitt mål är ju att alltid vara så slut att man ramlar av cykeln, men dit har jag inte kommit än.. Kanske nästa gång?

En annan sak då, årets tredje snö kom idag! Eller snö, snöfall om jag ska vara riktigt noggrann.. 2 snöfall kom i oktober och ett idag.. Vill ha minusgrader så det ligger kvar.. Men har hört att det är på gång, årets första snö som ska ligga kvar är på gång.. Är nere i söder nu.... För när snön kommer, vet jag att då är våren inte sååå långt borta... Haha...

Junsele imorgon, inte för att det är en rolig upplevelse, så ska det bli skönt att åka 63 mil enkel resa.. Är begravning på fredag och har fått låna Evas bil, vår är ju på verkstad...

ska slänga igång en tvättmaskin.. Sen förbereda mig för kvällen och invänta världens mest fantastiska fästman... Han är nog inte så glad, lutar åt superettan nästa år! och blir det ettan så finns det en positiv sak, och det är att AIK förlorar MASSA pengar i publikintäkter för finns inga derbyn som drar! Bra där! Haha.. Men självklart vill jag att mitt Djurgården ska vinna! Mina pojkar!

Nej nu tvätt och sen invänta min prins! puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar