fredag, november 13, 2009

TRÄNINGSVÄRK!!!

Känner i hela kroppen att träningsvärken kommer smygandes! Tjohoo.. Nu ska det bli andra bullar... Maria ska bli stark, och vältränad... Är nu i sunkig form (att det kan hända så mycket på två veckor) och nu ska det bli ändring på det...

Har i alla fall gått ner 5 kg de senaste två veckorna så det är ju lite positivt i alla fall! :D

fast dagens bästa är att jag får tillbaka min älskade bil på måndag! utan bucklor på dörren.. Jag är GLAD! Jag slipper vara bunden och låst... Jag kommer känna mig "fri" igen...

Men självklart ligger molnet över mig, mår inte helt bra.. Jag vill bara lägga mig under täcket, men vad löser det? och då är det inte det fysiska som mår dåligt.. utan det andra.. men ska försöka lägga locket på (DET är jag bra på).... så ingen "utomstående" börjar klaga...

Jobbade igår och det var fantastiskt! "Min" underbara R... Helt helt helt fantastisk! Synd att jag bara får en dag i veckan! och mindre än det just nu.. :(

En annan rolig sak var att jag pratade med en fd vän igår.. och ja jag ångrar mig över det vi aldrig gjorde.. MEN inget förstört och inget glömt! Helt underbart! Så roligt att prata om saker som hände under "falutiden", min lyckliga period i livet... när jag mådde som BÄST... saknar vår vänskap... men du har tjej och jag har Daniel... Kan ju bli så ibland...

hoppas hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar