måndag, november 09, 2009

Sats, träning i Bålsta

Idag var det dags för Larsa-spinning! Tjohoo! Som jag har längtat.. Man blir helt slut av hans pass... Har inte varit på hans pass sen i våras tror jag.. eller nej, på ett år snart tror jag! Det var kul!!! Ryggen får säga vad den vill, jag tränar ändå...

Något som inte är lika positivt är att jag kan verkligen inte gå på vissa pass... Jag AVSKYR de som inte kan behålla kläderna på sig när de tränar.. Hur svårt kan det vara att behålla sitt linne på eller tröja? Vad skulle de säga om jag kommer i t-shirt och trosor och ska köra ett pass? Såååå varmt är det inte att kläderna inte kan sitta kvar på kroppen... Jag fattar verkligen inte det där.. och under tiden de går där i sina sport-bh:ar så håller jag mig borta på de passen, även om de tillhör de roligare! Ibland även roligaste passen..

Jag gillar att få träna koordination, på en spinningcykel är det mest trampa och fullt ös = ingen koordination... Bodypump är styrketräning = ingen koordination... Powerstep är step up och styrka kombinerat = koordination.. men finns ju fler klasser jag vill gå på... men de får jag hålla mig undan... bara för att några enstaka inte vill ha på sig kläderna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar