tisdag, december 01, 2009

Hipp hipp HURRA!!!!

Daniel fyller 30 idag! Min älskade fästman fyller år!!!

och det har han allt fått känna på... Det började med:
  • ett brev i posten om att någon "slätat av" vår brevlåda och bad om ursäkt för det
  • inbjudan till AIK vernissage där han skulle bli bjuden på middag och få träffa några spelare, och alla vi som känner Daniel vet att han hatar AIK och älskar sitt DIF
  • att hans föräldrar fått ett brev där Daniel önskar sig säsongsbiljetter i AIKs klack på Råsunda
  • sen kom det ytterligare ett brev, om att det ryktas om att han åkt på klamydia... från Karolinska Institutet, hmm det stämmer ju inte.. på KI forskar man och utbildar sina studenter..
  • igår hade daniel två skyltar ute på parkeringen "Gust 30 år"
  • och idag... hahahahahahahahahahahaha..... Kommer upp i morse och hittar två lappar tejpade på köksfönstret "Gust 30 år", på framsidan har vi tre skyltar "till salu"...

Jag ber därefter Daniel ta med sig kameran för vi har självklart listat ut att hans jobbil kommer få sig en makeover... Mycket riktigt!

  • Bilen "inslagen" i toapapper
  • på vår lilla kulle har de byggt en pyramid med flyttkartonger och på varje en fin bild på min älskade fästman "gust 30 år" och "älska aik"...
  • På vägen ut från Gillmarksbyn så är det fullt med stolpar där det står Gust 30 år...

Senare idag får jag ett sms där det står "bögarna har satt ut annons på blocket, ringer hela tiden"

och sen när vi pratar i telefon berättar han

  • att det är uppsatt stolpar i rondellerna med...

Det här kallar jag för 30-årsbus!!! Hahaha

Nu ska jag slå in mina och katternas presenter så att han får lite lön för mödan med! Att han fyller gubbe..

Älskling, man fyller bara 30 år en gång i livet! Haha

1 kommentar: