söndag, december 13, 2009

Djurgården!!!

Idag är dagen, idag var dagen, idag innehöll dagen hockey på hovet, idag fick jag se mitt älskade Djurgårdens IF spela på Hovet och de mötte Södertälje... Helt underbart, vilken känsla! =) Imorgon när vi vaknar ska vi boka in en ny match som inte ligger alltför långt bort! Jag har verkligen saknat hockeyn, supportrarna, stämningen och kärleken till laget!

Efter hockeyn åkte vi till Kristineberg för att gå på Tess och Shitladys födelsedagsfest! Det var roligt, med massa Väsbyfolk!

Jag älskar verkligen min familj och då menar jag självklart Daniels familj! =) Eva, svärmor, har redan börjat jaga kläder till sommarens bröllop! Hon är då för söt!

Dessutom har jag fått reda på att jag har ytterligare en läsare i min blogg! VÄLKOMMEN Sussie! Var riktigt kul att träffa dig nu ikväll!

Sköt om er nu där ute, imorgon är det luciafirande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar