söndag, december 27, 2009

Så var julen över...

... för detta år!

Det har varit rätt mysigt! och massa onyttigt.. Det har självklart satt sig på magen, men nu blir det andra bullar.. Eller ikväll får jag fortsätta mumsa, men sen är det slut.. Träning i massor i veckan!

Daniel har dragit till Sälen... Jag saknar honom redan! Kom hem till mig! nej då, på onsdag kommer han hem igen! Själv ska jag jobba i veckan och plugga! Ska göra klart mitt pm och min redovisning i Design Management tills Daniel kommer hem! =)

Ikväll blir det filmmys.. Klockan är inte ens 17.00 än och jag springer redan runt i min stoooora pyamas.. Skulle byta storlek på den igår, men det enda som fanns var xl.. Det funkar det med! Dock tappar jag byxorna när jag går! haha... men skööönt med stora sovkläder är det bästa! =)

Nej nu ska jag kolla bröllop på tv! Hoppas på att finna lite idéer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar