torsdag, december 10, 2009

skitåret 2009

Jaha, vad skriver man nu då?

All motivation till allting är borta, skolan går åt pipan, träningen går åt pipan, viktnedgången går åt pipan.. Det enda som går framåt är nog min relation till Daniel... Vi kämpar för varandra, trots ett jobbigt, ett riktigt skitår 2009!

Vi har snart känt varandra i 10 år.. I januari är det 10 år sen! I augusti är det 5 år sen vi träffades första gången! i januari är det 4 år sen vi flyttade ihop...

Vi har fått tillbaka värmen i huset.. Nu är det RIKTIGT varmt inomhus, man behöver inte massa filtar, raggsockar och full mundering för att vistas här hemma, det är varmt! Varmvattnet är uppe på 50 grader, och inte som förra veckan 28,..

Jag vill komma bort, jag vill åka bort, släppa allt vad problem och svårigheter betyder och bara fokusera på mig själv och min älskade fästman... Men när ska det bli ett faktum? Nästa vinter? JAg vill bort nu! Jag behöver det! Jag måste få tänka på annat!

2009 har varit ett riktigt riktigt skitår! Vill aldrig se tillbaka på det året! En sak är dock positiv och det är vår förlovning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar