måndag, januari 23, 2012

Zzzz

Gash vad sliten jag är idag! Släckte redan vid 23 men kom på att W brukar vakna vid 23.30 så plockade fram mobilen och surfade runt lite! Jag kände att jag inte var redo att vakna bara nån min efter att jag somnat så tänkte att jag skulle vara lite smart...

23.32 hör jag att hon gnyr till. Avvaktar och hör att hon somnar om. Phu! Skönt.

Då kommer vi till nästa problem... AJ AJ AJ i handleden (karpaltunnelsyndrom).. Hur ska jag kunna sova med det här? Plockade fram en linda och lindade på. Vid 24 vaknade W igen. Jo då... Det funkade... Halva natten! Sen hade jag ont i hela kroppen! Så från 3 ungefär sov jag ingenting.

Vid kl 6 tog W morgon!

Så idag är jag sliten! Inatt hoppas vi på en bra natt så jag blir lite pigg!

Men har gjort något bra idag iaf, har ringt och bokat tid för att lämna tillbaka min militärutrustning! Dags för en ny era i livet, dvs lämna försvarsmakten bakom mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar