söndag, januari 08, 2012

Mys i biomörkret!

Jag behövde bryta vardagen, jag behövde komma ut och jag lyckades få med mig maken på min idé! Vi for till Kista och gick på bio!




Och lokalpatriot som man är så blev det självklart Lasse Åbergs film. Och där var ju min gamla klasskompis med i huvudrollen, en av ICA i Bålstas medarbetare och såklart Lasse själv med. Ja det var de jag kände igen iaf.. :)


Filmen då? Ja den var ju lite underhållande! :) Mycket bättre än t.ex Hälsoredan. Men blev jobbigt framåt slutet, det bara kröp i hela benen! Visste inte hur jag skulle sitta, för när benen var skönt placerade så var magen i vägen. När magen var i viloläge, ja då kröp det i benen!


Lillfia då? Jo hon fick vara hos Moster och röja. En städning vore säkert på sin plats efteråt efter att ha rivit köket för henne! HAHA. Älskade älskade unge!


Imorgon är det ny vecka. Och vi har inga större planer mer än handla för veckan och tisdag är det dags för ett nytt bm-besök! Ska även ringa bm imorgon för att höra hur planen ser ut- om det blir sprutor eller liknande för min del nu sista veckorna!


En liten kul grej, sprang på min gamla chef från Citymail innan vi åkte hem! :)

1 kommentar:

  1. Mysigt med bio men när jag var gravid så var det liksom inte lönt. :)

    Har du jobbat på Citymail?
    Kram!

    SvaraRadera