onsdag, januari 04, 2012

Tröttis

Wilda tyckte att 00.30 var en väääldigt bra tid att vakna på. Sen att somna om- det var ett annat problem... 01.45 lade jag henne i sängen VAKEN igen för då gav jag upp. Så länge hon inte är ledsen tycker jag att det är ok. Då vaknade maken av att det var dags för toabesök... Han gör som han alltid gör när hon är svåromsövd... 1. byter blöja och 2. gör välling... så även denna natt. Sen gick han och lade sig

Men Wilda då? Jo hon låg och spelade på sin speldosa och efter det sjöng hon en stund (efter vällingflaskan hade kastats i golvet) och därefter somnade hon... Klockan hade passerat 2 med ett gäng min.

Kl 7.24 hör jag ett "aah" högt och tydligt.. Wilda är vaken! och det enda hennes mamma önskar är "varför sov du inte längre".. haha.

Nu tror jag att hon faktiskt har somnat. Hade planerat att vi skulle duscha/bada nu på förmiddagen men då jag var tillräckligt mycket människa för det var W trött. Så det tar vi när hon vaknat om nån timme! :) Jag ska passa på att vila lite jag med! Har tvn på i bakgrunden som lite "sällskap". :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar