torsdag, januari 19, 2012

Sjukstugan gör entré

Daniel och Wilda är risiga... För egen del är jag bara jättetrött! och ont i nacken och nu ikväll ont i ryggen...

Men Daniel och Wilda är risiga som sagt. W har varit dålig i magen ett par dagar, blöjorna läcker av de mängder hon gör ifrån sig. Daniel håller sig till toaletten! Jag är glad att de inte spyr iaf! W är även väldigt gnällig och gråter mest när hon är vaken!

Blev en morgonvila på en timme ca på förmiddagen och sen sov hon 3 tim mitt på dagen. Att hon kan sova länge är inget nytt men att hon även måste vila på morgonkvisten är ett tecken på att hon inte mår riktigt bra!

På eftermiddagen var vi ut med pulkan och då var det en glad tjej vi hade! Tog tid att komma ut bara för W bjöd på två rejäla blöjor. Daniel hade precis bytt och W kommer till mig i soffan och då hade hon tömt en ny omgång. haha.

Nu sover vår tjej iaf och jag hoppas att hon inte vaknar inatt! Maken är hemma imorgon och han ligger redan i sängen! Själv har jag käkat choklad och sitter nu med min vattenflaska här! Mums med vatten! :)

Imorgon är det dags för sista planerade järndroppet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar