tisdag, januari 31, 2012

Nedräkningen har börjat!

Idag kom jag på att det är ju faktiskt bara 26 dagar kvar till bf! Tänkte att jag ska försöka komma ihåg antalet dagar och räkna ner, men hittills har det inte gått så bra! :)

Idag har jag även haft stödstrumpor på för att slippa se ut som "Agda 85" framåt eftermiddagen. Dvs anklar och smalben tjocka som vaderna och vaderna tjocka som låren och fötter som Kalle Anka!

Sen idag har jag känt för första gången att "kan inte ungen komma snart". Skälet till det är enkelt. Trosor som skaver och åker ner tillsammans med byxorna så jag har gällivarehäng värre än Ronny & Ragge! Sen sammandragningar och orkeslös på det!

Det som gör att bebisen absolut inte får komma nu är att vi inte har nånting klart. Inga kläder är tvättade, ingen vagn, kameran borta, Wilda har inte vant sig vid nya sängen, videokameran är inte laddad. Ja ni fattar. Vi är inte redo!

Men nog om det nu. Jag ska försöka hitta nåt läge där man kan sova utan ryggont och värmebölja.

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Vad kul att det är så nära nu! Stort lycka till med allt! Kram

    SvaraRadera