tisdag, januari 17, 2012

Upp som en sol!

Maken gjorde ju som han brukar, väckte W av misstag. Jag kände mig dock ganska pigg.. I ungefär 45 min! Wilda var lite morgonmysig först innan hon sadlade om till Fröken Bus! Strax före åtta så slocknade vi båda och sov i 20 min innan vi tog morgon på riktigt!

Vi gjorde oss i ordning och for ner till öppna förskolan så vi var där till strax före 10! Efter 11 så åkte vi vidare...

11.30 var vi i Jakobsberg för att jobba ett par timmar! Blev en lunch med och fröken Fräken var ju bara sååå trött och sååå envis som inte ville sova. Det märks självklart på humöret...

Hon slocknade självklart i bilen hem men sova länge- nej inte idag! Fick henne att vila en stund iaf även om hon inte ville somna om. Men så länge hon är lugn och glad i sängen så kan jag låta henne ligga kvar för när hon sen fick komma upp tog det fem min innan hon visade tendenser på att kliva upp!

Somna fort gjorde hon iaf! Och det lär jag också göra för jag är ju bara såååå trött! Ska försöka ta mig en dusch innan jag slocknar!

Tror att mitt HB och ferritin fått sig en rejäl skjuts i rätt riktning iaf för jag är mycket piggare dagtid! Däremot kanske är jag lite sliten framåt kvällen eftersom jag typ inte orkar äta... Idag har det blivit 2 bananer och lunch.

Nej nu ska jag ringa Farsgubben och sen invänta maken (som är nere och handlar) så han kan ta W om hon vaknar så jag kan hoppa in i duschen!

Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar