fredag, januari 06, 2012

Mysbus-dag

Jag och W sov en sväng på förmiddagen. Sen kom Pappsen hem så då busade och lekte de två innan det var dags för lite försenad lunch (vi sov på vår "lunchtid").

Efter maten gick vi ut. Tog vagnen med oss och begav oss ut på en kort runda! Vi gick ner och gungade och åkte rutschkana! Sen gick vi hemåt igen! W hade kalla händer när vi kom hem så jag var glad att vi inte var ute längre.

Sen har vi lekt en del och avslutade Wildas kväll med ett bad! Eller två blev det för fröken passade ju på att frikissa innan blöjan hade kommit på.

Nu ikväll mår jag illa. Kanske för att jag inte ätit nån middag, men jag är inte sugen, kanske är även för att jag inte mår så bra i mig själv alt att det är för varmt här inomhus. Eller nån kombo av allt! Vi hoppas dock att vi funnit en lösning på problemet, det får vi veta mer om imorgon!

Imorgon är det zumba inplanerat, om jag får plats på passet vill säga- igår innan jag lämnade in telefonen var jag fortfarande på reservlistan och ännu har jag inte fått något mail om att jag finns med på listan.

Men ikväll blir det soffläge. Tänkte kolla på Twilightfilmen som går på ettan. Kommer bli en låååång film eftersom ettan inte har reklampauser! ;) Men samtidigt jätteskönt- enda positiva med reklampauser är nu när man måste springa och kissa stup i kvarten! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar