onsdag, januari 18, 2012

Helt galet!

Satt och ansökte om föräldrapenning! Wilda hade 210 dagar kvar, jag trodde de var färre! Men 210 är ju helt ok med tanke på att hon är 15 mån!

Sen passade jag även på att ansöka på NYA bebisens dagar. Det måste ju betyda att det faktiskt börjar närma sig! What? Ska jag verkligen bli tvåbarnsmamma inom en snar framtid? Ja tydligen! :)

Jag längtar! Nästa helg har vi även tänkt åka och beställa nya sängen och hämta barnvagnen. Mycket pengar kommer försvinna men åååååh vad underbart det kommer att bli. Tror att när barnvagnen kommer till oss så blir det mer verkligt vad vi står inför. Nu är det mest "ja jag är gravid men det är lång tid kvar".

Och när de två stora posterna är fixade ska vi börja med nästa projekt, Wildas nya säng och klädförvaring för W2.. Och sen är det bara det roligaste kvar, snuttisar, lite kläder och liknande! Yeah, I like it!

5.5 veckor kvar innan dagen BF! Och så lägger vi på ca 10 dagar så är bebisen här! Oj oj oj! Kanske dags att erkänna att vi snart är en familj på fyra! Att vi inte längre bara kommer vara tre!

Wilda är mitt uppe i sin förändring, dvs sova på mammas arm och slänga ut pappa ur sovrummet!

Nej nu har jag svamlat tillräckligt! Ha det så bra!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att bebisen snart är här! Ska Wilda inte ha spjälsäng längre alltså?
    Kram
    Karin84

    SvaraRadera