söndag, september 13, 2009

Varför inte vara ärlig?

Just nu är jag vääldigt arg, besviken och ledsen..

Varför inte vara rak och ärlig och fråga mig på en gång? Varför gå via andra? och varför göra mig ledsen? Jag kan väl svara själv hur saker ligger till, varför måste man fråga andra? och varför inte kunna berätta vilka de här andra är först och främst? Det är mig det gäller.. Varför inte fråga rätt ut?

och sen tror jag inte på det som sagts heller... Hallå så fort går det inte? Och måste jag börja oroa mig nu för andras dumheter? Varför kan inte jag leva mitt liv som jag vill? Varför måste folk lägga sig i? Jag öppnar käften när jag vill...

Kanske ska göra som en vän till mig, koppla bort mig alldeles på internet... Så kan folk undra bäst f*n de vill.. För jag är ju så ointressant annars, inte ett samtal, inte ett sms men gå till andra går tydligen bra.. Riktigt besviken.... Saknas bara att fel person ska få veta!

1 kommentar:

  1. Skiiiiiiiiiiiit it! Vill dom veta låt dom fråga. Snackar dom skit är dom inget å ha! Du är bäst å det vet både du och jag så!

    PUSS - STÅ PÅ DIG min starka, vackra, underbara, helt fantastiska och bästa kvinna!

    SvaraRadera