tisdag, september 08, 2009

Lite träning gjorde susen!

Så nu är jag på myyyycket bättre humör igen! känner mig mycket gladare igen.. Tänk vad lite träning kan göra?

Träning är min medicin mot dåliga dagar! Vissa är ju bara såååå jobbiga och man är låg och nere... Men efter lite träning så är jag glad igen! Sånt gillar jag!

Lärarinnan: Jag anser mig själv som stor och vill gå ner i vikt.. Jag lyckas dock inte så bra, men nu har jag nästan ett år på mig att minska i vikt till bröllopet... Det viktigaste är ju att Daniel tycker om mig själv även i dagens size... Själv kämpar jag med mig själv varje dag för att acceptera hur jag ser ut...

Som sagt jag är mycket gladare nu! och har lite filmmys med Daniel... Vi är såå romantiska med varsin dator i knät, men det är tillåtet för vi har lite planering till nästa sommars bröllop! =)

Mys på er.. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar