onsdag, september 16, 2009

Så var det igång igen...

Daniels övertramp var tydligen inte överstökat utan man ska bara göra ont ännu värre... Jag är helt galen, skogstokig och vet inte var jag ska ta vägen.. Så förbannad och arg att jag inte vet vad jag ska göra!

Är man 30 år så beter man sig inte så.. speciellt inte om man har ett barn i skolåldern.. då vet man vad rätt och fel är och hur en vuxen människa beter sig! Tycker det bara är så synd att min korkade bror kan vilja ha henne kvar...

En sak är säker, jag vet vilka som betyder nåt och vilka som man kan kasta i soptunnan.. Det har jag fått mig kastat i ansiktet både en och tre gånger sen i söndags...

Det är mänskligt att fela, men inte att såra medvetet! Det är i alla fall min åsikt!

1 kommentar:

  1. Kära du, vad är det han har gjort?
    Läste på din facebook, men fick ingen reda i det hela

    Miss Baglady aka Maria Andersson :)

    SvaraRadera