tisdag, september 08, 2009

Status: Down

Just idag är jag sååå omotiverad som jag kan bli... Stolprojektet i skolan känns som det blir ett fjasko... Min viktnedgång är oxå ett fjasko, mitt gravtest fjasko (det funkade inte)... Jag som hade övertalat mig själv att göra ett idag.. och jag fick det som ett T och att det inte fungerade.. Tack för det liksom!

Tycker att min stolidé är grym eftersom den rymmer de fyra sittställningarna vi ska sträva efter, men icke.. Ut ur det hela så ska det bli massa skit, stolar som inte är stolar utan nåt som katten släpat in liksom.. Jag känner mig måttligt road... Hade jag kunnat cadda så hade jag jobbat själv.. Har en idé på hur mappen ska se ut, vad mappen ska innehålla och så.. Men så länge vi är oense så blir det ingenting..

och min viktnedgång är FJASKO!!! Vill ha tydligare resultat... men inte då... Ner två kg ena veckan, upp 1 kg nästa vecka... Kommer inte nå mitt mål! Känns omöjligt just nu!

1 kommentar:

  1. Men varför bantar du så mycket? Har inte fattat det, du är väl inte direkt "tjock"? Träningen verkar ha blivit ett krav itället för en hobby för dig.. Hoppas du börjar må bättre...

    SvaraRadera