lördag, september 12, 2009

Så var det lördagkväll!

Idag har varit ganska planerat, men ändå lugn!

Började dagen med att träna kl 9.00.. Gick inget vidare, men kämpade på. Kommer nog inte ha lika mycket träningsvärk som förra veckan! Kan fortfarande sträcka på kroppen utan massa kramp! haha... men lite får jag säkert!

Sen kom Daniel hem med smarrig frukost.. Färskt bröd med kalkon har jag saknat! Mums! Det var jättegott!

Lite senare åkte vi till Enköping för att kolla bilar... Daniel vill nog dumpa vår ford ändå eftersom den kommer kosta väääldigt mycket nu, besiktning nu i september.. och det blir inte roligt! Så vi ska försöka göra i ordning den och sen köpa något annat, nyare begagnat...

När vi sedan kom hem slocknade jag i soffan, inbäddad i filten och Himler vid min sida och Daniel i fotändan.. Zzznark! 1.5 timme senare vaknade jag och då var jag mycket piggare...

Ikväll har vi käkat taco och nu är det tv-mys som gäller.. Gillar såna här kvällar! Lugn och ro i tv-soffan.. Jag är nog lite av en kärring tror jag.. haha..

Nej nu har filmen börjat igen så dags att gå tillbaka till min älskling!

Ha en trevlig lördagskväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar