måndag, september 14, 2009

Sårad, besviken och kränkt...

Det som hände igår, det gör man bara inte.. Sen när tjänar man på att såra medvetet? Sen när är det roligt att kränka andra människor? Sen när tycker man om att göra andra människor ledsna, arga, frustrerade, kränkta? Jag förstår det inte... Jag gör det verkligen inte...

Det är oförlåtligt det som har hänt, det finns inga plåster på såren... Varför inte låta oss leva vårt eget liv? Varför ska andra lägga sig i och förstöra?

Nu är det tur att jag har världens bästa fästman som håller i mig, och det är tur att den här fruktansvärt elaka, sårande, kränkande människan bor 25 mil ifrån för han hade varit både gul och blå om vi varit i den andres omgivning...

Daniel Alzén, det du har gjort mot oss är oförlåtligt, jag hoppas att du känner dig nöjd, jag hoppas att du är stolt och jag hoppas att du inte visar dig i vår närhet den närmaste tiden... Jag hoppas verkligen att du fick ut det du ville med det du gjorde... Jag skäms över att ha en sådan bror!

2 kommentarer:

  1. Men Maria du verkar helt förstörd, ta hand om dig gumman kram sanna

    SvaraRadera
  2. Ja ta hand om dig och jag tänker på dig. Hoppas det värmer lite. Du är värd det bästa och förtjänar att vara lycklig. Kramar

    SvaraRadera