söndag, september 06, 2009

Träääääningsvärk!

Vaknade 8.30 i morse... Måttligt yr i mössan och tänker "toa".... Vrider mig i sängen och känner AJ AJ AJ!!! Träningsvärk... Tar mig ur sängen med rejäla plågor och konstaterar att dagens träning blir inställd pga all denna träningsvärk... Kan knappt röra mig! haha... Så går det när man tror att musklerna är lika bra som en månad tidigare.. Men vadå "jag tog ju faktiskt bort vikter på 2 muskler".. Det känns idag, de andra då? haha.. Klantfia! haha Enda jag inte känner av är rygg och mage.. =)

Daniel och jag var till ikea under dagen.. och där inhandlades nytt porslin och en lampa... Lampan passar bra i vardagsrummet och en tallrik måste jag byta... Vill inte ha kantstött porslin när det är nytt heller... Får ta mig en sväng dit på onsdag! =)

Ikväll blir det mys i soffan... Hyrt film och köpt onyttigt! AJ AJ AJ, inte bra för min viktnedgång.. Men får ta lite av pappas piller och sen köra stenhårt nästa vecka! Inte en enda onödig kalori ska in i kroppen då! För nu SKA JAG TAPPA MASSA VIKT! Ingen snack om saken.. Ska jag komma i denna fantastiska klänning nästa sommar så måste det göras något.. Något radikalt!

Om 10 min är det dags att laga mat.. GOTT! Färsk lax... Mums!

Ha en trevlig söndag.. Det ska jag ha med min fästman!

1 kommentar:

  1. Vi kan väl peppa varandra med mat och träning? Kram Jonna

    SvaraRadera