lördag, september 05, 2009

Lördag kväll!

Huset är nystädat, jag är full av träningsvärk och Daniel har äntligen fått på sig ringen igen!

Känner mig på bra humör, och fotboll på tv där Sverige leder, för en gångs skull!

Har fått ett anonymt inlägg igen och svaret på den är: jag mår inte alls dåligt, visst att jag typ spydde i morse, men det kan ju ha grundläggande orsaker.. Finns tre tänkbara alternativ
1. att jag skulle vara på tjocken (vilket jag inte tror)
2. Daniels bantningspiller (biverkningarna kan vara illamående)
3. Jag har sovit för dåligt...

Jag känner mig väldigt på alerten, snorig ja det är jag men absolut inte dålig! NEJ NEJ!

Som sagt, Sverige leder i halvlek med 0-1 och nu ska jag påbörja att vika tvätten.. Är jordens berg i sovrummet! Det som är såååå roligt! Haha...

tjing tjing

1 kommentar:

  1. Hmm går det att skicka anonymt för jag har då inte lyckats skicka på något sätt den senaste månaden. Kram Tiger

    SvaraRadera