onsdag, september 02, 2009

Så sitter man här!

Det bubblar i magen, jag är ****nödig och lite smått illamående.. Dessutom kan jag ju lägga till mitt halsont och förkylning.. Huvudvärken har däremot släppt! TJOHOOO! Inte så roligt...

Men däremot har min dag varit bra.. Har inhandlat två par fingervantar, 40 kr totalt! Och vitamintabletter... Nu ska mina förkylningar varannan vecka vara ett minne blott! Har köpt vitamintabletter riktade mot fertila kvinnor med extra järn och folsyra tror jag det stod! Det kan ju jag behöva som allt som oftast har taskiga blodvärden!

Jobbade idag.. Hemvägen var mindre roligt.. En långtradare lade sig på motorvägen här i Bålsta vid Draget och hela motorvägen i min körriktning, självklart, spärrades av.. Det tog mig 1.5 timme att åka 4 mil.. ROOOOLIGT.. eller inte... Jag fick lite smått panik för var taskigt med bensin i bilen, men fram kom jag och nu är det fulltankat igen... =)

Har tränat spinning i en timme nu på kvällen.. Det var riktigt kul och även jobbigt! Sånt gillar jag! Svetten bara rann.. Måste slänga handduken i tvätten för den är alldeles blöt av svett.. Så nu borde jag ha förbränt lite kalorier blandat med kontroll över matintaget! Ska skriva in min matdagbok och se hur många kalorier jag fått i mig idag... Har i alla fall lyckats gå ner 1 kg sen förra veckan, så det är ju någorlunda positivt! Men vill ju självklart gå ner mer kilon lite oftare...

Nej nu blir det min matdagbok och sen duschen..

Ha en trevlig kväll! Älskar dig Daniel, du är bara sååå fantastisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar