söndag, februari 15, 2009

Söndag...

Började med träning, spinning kl 10... Sååå roligt, var ett tag sen nu jag tränade spinning.. Har saknat det!

Måste ju bara berätta att jag fick en fyra på kvalitetsduggan! =) En fyra!! Inte långt ifrån en femma, men jag är stolt över mig själv... Jag pluggade ju inte speciellt nämnvärt så en fyra är SKITBRA rent ut sagt...

På väg hem från sats kände jag, att jag är väldigt tillfreds med min vardag just nu... Älskar Daniel och flickorna.. Kommer bli jättenöjd när vi är klara här i huset!

Det finns ju alltid saker som kan bli bättre men just nu känner jag mig tillfreds. Har visserligen väldigt väldigt få vänner, ännu färre kompisar, men jag har mina jobb, jag har mitt sats och jag har Daniel! Jag har min familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar