tisdag, februari 03, 2009

Felanmälan

Ringde felanmälan idag. Hoppas verkligen på att vårt badrum fungerar som det ska när vi kommer hem. Ringklockan vill vi med att den ska fungera. Dörren kan jag däremot förstå om det dröjer något, men blir det inte fixat inom kort så ringer jag igen... Var dessutom en granne som svarade på felanmälan.. Han bodde på 14.. haha..

Annars då... Bor i ett hav av kartonger. Ska försöka organisera i garderoberna ikväll.. Och försöka få ihop lite lådor så jag får in mina kläder. Daniels garderob var det inga problem med. Där fanns det tillräckligt med lådor och fästen, men inte i min.. Typiskt! haha...

Hoppas på att pluggen till bokhyllan kommer idag! Så försvinner 6 lådor till...

Tv-kanalerna kommer igång på fredag och bredband och hemtelefon den 6e.. Bra va? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar