onsdag, februari 18, 2009

HOCKEY!!

Tjohoo vad roligt... Det bästa var att DIF-tröjorna hängde i Hovets Sportsbar till sista periodpaus.. då var de undanplockade! BRA Gnaget.. hahaha... Vi kom dit tiiiidigt och jag var såå taggad... Hade till och med sminkat mig.. Haha.. Var i sportbaren ett tag, snackade med MASSA människor, alla de från förr... Fia, Tobbe, Emil, Leif, Amouda, Ida, Tusendaler, Lollo, you name it! men hittade inte på Daniels kusin.. Vad skulle det vara bra för? Haha...

AIK hånade som vanligt motståndarna och var väääldigt dåliga på att pusha sitt eget lag.. Vad annars?

Leksand vann, jag var 17 år igen.. konstigt att jag ALLTID är 17 när jag går på Leksandsmatcher.. Hahaha...

2 kommentarer:

  1. Oj oj en liten smyg leksing tror jag det låter som haha ;)

    SvaraRadera
  2. Smygleksing? Nej du tack... Men så länge Gnaget förlorar så är jag glad! haha.. Och så är det många minnen som förknippas med Leksandshockeyn! Det måste du ju hålla med mig om! =) Hoppas att ni känner er bättre.. Både fysiskt och psykiskt!

    SvaraRadera