torsdag, februari 12, 2009

FÖRSTA rummet FÄRDIGT!!!

Idag... Idag är en bra dag... Vårt första rum är klart! Det blev dock mer lila än planerat, men vad gör det? Kan ju bli rätt roligt med lysande lila i ett rum och svarta möbler till! Kommer bild när möblerna är tillbaka! =) Imorgon kommer möblerna tillbaka i mitt pluggrum! Åh vad roligt och fint det kommer bli! Har ju gästrummet klart med, men det räknas ju inte eftersom Daniel inte fixat det! =)

En annan sak.. Jag tänker en del.. Om gårdagens oenighet i frågan om mitt bröllop (som kanske aldrig kommer att gå av stapeln).. Jag har fått en förklaring till varför Lisa blev så stött... Men jag kan fortfarande inte förstå VARFÖR hon blev det... Varför ställde hon frågan om hon inte kunde höra min åsikt om det hela.. Eller snarare, min och Daniels åsikt. Varför ska man då börja tänka på att man själv kanske har barn när det inte ens är aktuellt att SKAFFA barn... Varför inte ta en diskussion när det blir aktuellt? Varför tjafsa nu när det ligger långt borta?

En annan sak, jag vet att det är mig det står om.. Jag är GLAD att Daniel inte vill läsa din blogg om vad du tycker om honom! Jag ÄLSKAR Daniel.. Och jag tänker INTE dumpa honom.. Och jag är densamma Maria, har blivit äldre och mer vuxen sedan vi träffades.. Och skulle han kliva över mig så är det inom ekonomin... Och är det NÅGOT jag lärt mig och fått höra MÅNGA ggr så är det att man inte ska bråka om pengar... Jag älskar min prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar