tisdag, februari 10, 2009

Kvalitetsdugga

Idag var det dags för kvalitetsduggan.. Kändes ganska bra faktiskt, speciellt eftersom jag inte pluggat speciellt nämnvärt.. Har varit så mycket med flytten... Men snart blir det bättre.. När alla rummen är fixade! Andra blir klart imorron.. Förhoppningsvis.. Dvs mitt arbetsrum.. Det första som blev klart var ju gästrummet.. Nu är det fyllt av mina "kontor"möbler... Så imorron kommer även det i ordning igen.. haha...

Vi börjar trivas.. Håbohus var hit och fixade ringklockan och handfatet idag.. Men inte dörren... Måste få tag på numret till den där besiktigaren... Jag vill inte ha en söndersparkad sovrumsdörr.. Vill inte!!!

Skulle ha tränat idag... Men icke då.. Hinner inte.. Har precis ätit och träningen börjar om 25 min... Får avstå idag.. Ska försöka komma på något pass på fredag kanske! =)

Ledig på lördag, då ska jag fira alla hjärtans dag med min prins! I love him!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar