lördag, februari 14, 2009

Alla hjärtans dag!

och just den dagen är idag!

Jag och Daniel väcktes av tre flickor... Först Shira som hoppade på mig, sen Lizzie som bet mig i fötterna... Tova pep.. Sen gjorde de samma procedur över Daniel bara att Shira hoppade honom över halsen.. Haha..

Sen blev det lite sängmys innan det var dags att gå upp och göra sig i ordning för träning. Daniel åkte till ica och köpte lördagsfrukost...

Jag begav mig därefter och åkte och körde ett pumppass, första passet på tre veckor.. Oj vad jag kommer ha träningsvärk..

Efter träningen blev det att åka hem och käka lite frukost, sen organisera lite... Vilka elektroniksaker som kunde slängas, och vilka som skulle vara kvar av det som var ouppackat..

Därefter dusch medan Daniel drog snabeldraken ett varv.. Åkte till tippen och slängde alla flyttlådor och skräp som inte behöver vara kvar sen flytten..

Efter tippen blev det en fika på nya fiket, vår första fika i Bålsta! Gott var det, Daniel käkade semla och dammsugare och jag en alla hjärtans dags-bakelse.. haha. Sen te och varm choklad till.. Blev därefter en till runda till tippen då vi glömt elektroniken... Därefter ett varv till järnaffären för att köpa plugg.. När vi sedan kom hem igen skruvade Daniel upp en hylla.. Skruvdragarbatteriet tog slut så andra hyllan ligger kvar på golvet... Haha...

Nu på eftermiddagen har jag pysslat med pappas present.. Det kommer bli tokbra!

Ikväll ska vi till Djursholm till kyrkogården och sätta ett ljus till Daniels farmor som gick bort för två år sen, precis idag... Sen titta in till Daniels farfar.. Sen avslutar vi kvällen med en bio! =) Blir en riktig heldag tillsammans!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar