söndag, februari 08, 2009

Söndag...

och oj vad helgen har gått snabbt....

Igår lördag åkte vi först iväg och kollade på tapeter. Och jag äääälskar de vi hittade.. Kommer bli såå fint... I like it!

Sen på eftermiddagen följde jag med min favorit och kollade på hans innebandymatch. De förlorade tyvärr med 7-8...

på kvällen kom Lisa och Sara över.. Vi åt MASSA onyttigt och pratade MASSA skit... och kollade på en film vi inte förstod något av.. Haha.. Man ska inte prata om massa minnen när man ser en film man tidigare aldrig sett.. haha...

Nu idag har vi tömt arbetsrummet... Daniel har spacklat och rivit ner tapeterna... Innan var jag iväg och dansade afrikansk dans.. och jag har såna SKAVSÅR.. Snarare vätskeblåsor.. Inte skönt alls, men jätteroligt.. Jag ska dit om två veckor igen- jobbar ju nästa helg så då sooover jag..

Nu ikväll blir det film och mera onyttigt.. Sen imorron är det stenhårt igen efter helgens förslappningar..

Puss på er, och lillebror- lycka till med Malin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar