tisdag, februari 17, 2009

Renovering och en riktig känga!

Daniel har börjat med sovrummet nu! ÅÅÅÅh vad fint det kommer bli... Igår isolergrundade han, eller vad det nu heter.. våtrumsgrund kanske det var.. Jaja, nu är det spackel som nästa steg.. Sen snickerier och färg och upp med den fina tapeten! I helgen kanske vi kan flytta tillbaka in i sovrummet! Ska bli så spännande...

Hockey imorron då! Ska följa med syrran på AIK-LIF.. Kommer bli kul! Fattig som en kyrkråtta är jag, men det kan jag nog bjuda på...

Ridning igår.. och det var sååå roligt! Lady var så fin och gick så fint! Hände dock en liten grej i slutet.. Hade hoppat av henne och vips springer hon nästan över mig.. Jag försöker flytta på mig men hugger till i handleden (den som redan är knas) och biter mig i läppen.. Lady blev skrämd! Stackars tjejen! är lite öm i läppen och gör ont i handleden när jag försöker lyfta något, men vad gör det! Lady var ju sååå mysig igår! längtar redan till måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar