onsdag, mars 12, 2008

Vilka roliga gubbar...

Oj oj oj vad jag skrattade och hade kul på spinningen jag var på! =) Haha, 90 min spinning och en galen karl bredvid mig.. Kan det bli bättre? Det måste ha varit roligaste passet ever! Hoppas han ska dit fler gånger.. hahaha

Excelprov idag, gick nog rätt lysande och även redovisningen- den var ju inte så avancerad om man säger så...

Imorron- Eskilstuna! Sista natten... Fast om Fredde inte har tid att flytta mina grejer på fredag kan det bli sista dagarna i mars med iom att jag har tentor då, anmäld är jag med.. Bra med framförhållning!

puss på er

1 kommentar:

  1. Hej Tjejen! Vad härligt att ditt självförtroende verkar ha återvänt. Det var nog bara en kort paus, var nog inte borta :) Lycka till med skolan.Kanske vi ses nästa vecka.Kram

    SvaraRadera