tisdag, mars 04, 2008

Datorer- ett rent helvete

Jag är inte datakunnig... Det har visat sig idag..

Datorn kraschade, och jag har bara haft den i ett halvår... Enda lösningen var att göra en recovery... Så det gjorde jag och ALLT försvann.. Jag tänkte först spara över de till nån annan hårddisk eller nåt, men smarthuvudet Maria tänkte inte på att det inte gick att få igång något program.. Så det var bara att säga tack och hej för det jag hade på datorn! GAAAAH!!!

När jag gjort en återställning så började det jobbiga, att få igång den igen... Först nu, 6.5 timmar senare fungerar den som den förhoppningsvis ska, segare bara.. Ska ringa supporten en annan dag och fråga varför det blivit så...

I alla fall, allt försvann, nu måste jag få ner musik i datorn! Trulsa, skicka över musik! =)


En annan sak, skolan gick hyfsat.. Har suttit med gamla tentor- kikat i facit och förstått vad de har velat få ut av eländet.. haha... Det är stort att jag förstår mekanik! Det är verkligen en AHA-känsla... skönt att det är ett tag kvar till stora tentan, men ska göra allt jag kan.. man borde kunna skrapa ihop 6 p... Jag vill verkligen klara det!!!


Nej nu ska jag nog sova... Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar