måndag, mars 03, 2008

Motivation...

Ja, var tog den vägen? känner inte för att plugga, men måste.. Tror jag är inne i en svacka, gör allt för att INTE plugga.. Hmm? Inte stabilt kanske... Jag måste få nån uppåtsväng igen... Annars blir det massa omtentor i sommar... jag är trött med, kanske har lite med det att göra, men jag vet inte riktigt..

Fick ett mail av Jonna, och det var kul! Nu hoppas jag på att de kommer ner i maj och att jag får nze! =) Nej, Sandra, jag vill ha den! ;) Haha...

Ska kanske ta en liten tuppis och ta nya tag när mörkret börjar falla (har en naturlig förmåga att plugga som bäst när det är som mörkast)... Ikväll, 00.20 ska jag kolla melodifestivalreprisen med...

Tack trulsa för ett trevligt telefonsamtal tidigare, men du- man slänger inte luren i örat på den andre! ;)

Daniel var helt underbar i lördags! Älskar dig!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar