lördag, mars 22, 2008

GLAD PÅSK!!!

och hade vi haft Kent omkring oss hade jag sagt, GRATTIS KENT PÅ NAMNSDAGEN!

Körde PT-cirkel idag... Satan vad trött jag är... Sliten i hela kroppen, kommer somna snart... Haha... Men det var sååå kul! =) Nu kommer jag satsa på fler PT-cirklar! Jag ska komma i toppform! Haha... PT-cirkel är grym träning, sååå givande!

Igår var det fest hos Lisa.. Det var roligt, riktigt trevligt.. Och Micke är ju inte frisk på en fläck.. haha... Spelade wii för första gången! så roligt.. jag bara MÅSTE ha det!! =) Men daniel säger nej. =(

Ikväll blir det 30-årsfest!!! Härlin (har träffat honom två gånger tidigare) fyller... Jag kör.. Vad annars? nej då.. men det hoppas jag att det blir roligt! Bara vi hittar dit! haha...

Glad påsk på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar