söndag, mars 30, 2008

Hmm, intressant vecka

Förra veckan var en intressant vecka...

Måndagen tömde vi lägenheten i Eskilstuna, tack Fredde för hjälpen!!! =)

Onsdag åkte vi ner till Eskilstuna... Jag ville inte riskera att komma försent på tentorna, så sov kvar där... En tunn madrass hade jag att sova på och datorn, annars var det tomt! EKOOO, vadå! Haha...

Torsdag tenta (gick åt pipan) och sen fick jag sparken från jobbet.. Tack för den passningen...

Fredag tenta... Gick åt pipan det med... Omtentor i juni... Daniel fick hämta mig så städade vi ur det sista i lägenheten... Städade ur, fick den godkänd, lämnade in nycklarna och är KVITT lägenheten nu! TJOHOOO!!!

Sen var jag sååå trött och är fortfarande sååå trött... Vill bara sova... Ska förresten sova snart... Även om jag sovit lite på eftermiddagen och inatt och igår natt.. Jag kan sova lika mycket till!

Imorron börjar projektledningen.. Jag är inte alls taggad att åka till skolan.. Jag skulle behöva lite ledigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar