torsdag, mars 06, 2008

Får spader...

I morse... Ja du, då flög det grejer hemma vill jag lova! Jag fick totalt frispel.. Fick spader på att det ser ut som det gör hemma... Kläder överallt, både rena och skitiga! jag har inte tid att ta hand om det.. Är nog fullt ändå i mitt schema... Och Daniel ignorerar alla kläder, han kommer ju inte ens ihåg att hänga tvätten... Kan ligga en vecka om jag inte gör det själv...

Så det slutade med att jag rev ut allt i tvättmaskinen (blött), slängde in en ny och startade, sen slängde jag bort locket till tvättkorgen och skrev ett argt "ATT-GÖRA"-lista innan jag kommer hem imorron...

En sak har jag fått avklarat, har lämnat in inlämningsuppgiften som ska redovisas på onsdag... Annars så är det jobbigt just nu... riktigt jobbigt... Men som sagt, bara att bita ihop!

Promenad om en timme! Ca... =) Det ska bli skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar