onsdag, mars 05, 2008

Hur ska jag hinna med allt?

Jag har fått panik... och inte så lite heller... Är så mycket som ska hinnas med på så kort tid...

Prov fredag
Rapport in tisdag
Prov onsdag
Seminarium fredag
Tömma lägenheten i Eskilstuna
Städa lägenheten i Eskilstuna
Fixa i ordning i Bålsta så vi får plats
Plugga till två tentor
Skriva två tentor (och förhoppningsvis klara båda, men det ser mörkt ut)

Men en annan sak, nu har jag och Daniel gått in i KAMPEN MOT KILONA! Inte banta, utan ja... Ni vet...

Jag min klant visste inte om att bilen till Sandra skulle bli en överraskning, Jonna du måste säga det innan ju! =) Men kul för henne, skulle oxå vilja få en sån överraskning! Haha...

Ja.. Som sagt, lär inte bli mycket sova innan den här perioden är över... Inte konstigt att jag mår som jag mår!!!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar